Realms of the Gods
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Realms of the Gods

Be the God!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chaos Verspreiden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Deadream

Deadream


Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 03-09-08

Character sheet
Cultuur: Wereldwijd
Partner: -
Krachten:: Godin van Droom en van Chaos

Chaos Verspreiden Empty
BerichtOnderwerp: Chaos Verspreiden   Chaos Verspreiden Icon_minitimewo sep 03, 2008 5:52 pm

Deadream liep in haar menselijke gedaante, een lange bleke dame met een spierwit gewaad, een bijna net zo witte huid en lang zwart krullend haar, door een grote Romeinse stad. Ze zag een Vuurberg verderop uit de aarde rijzen, en wist dat ze een goed punt had gevonden.. Een goed punt om zielen te vangen.. Zielen voor Droom.. Zielen voor Chaos Twisted Evil ...

Deadream sprong bij een kar achterop, en stopte de boer wat geld toe, mits hij haar naar de hoge heuvel, een eindje buiten het dorp zou brengen. De man knikte enthousiast, en Deadream ging galant op de bok zitten, terwijl zich in haar hoofd zich een plan ontvouwde...

toen ze op de heuvel zat, trok ze haar benen omhoog tot aan haar ranke kin, en ze zwaaide de boer uit met een charmante glimlach. Ze had de man gemogen. Ze hoopte dat hij niet zou worden bedolven onder de komende laag as en puin...

Toen ze alleen op de heuvel zat, merkte ze opeens een verandering in deomgeving.. Alsof een heldere kelur over haar netvlies gleed.. Er was een andere god. "Kom maar tevoorschijn.. Ik bijt niet." Zei ze liefjes, zonder haar ogen weg te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia
God
Gaia


Vrouw Aantal berichten : 9
Registration date : 01-09-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Aarde

Chaos Verspreiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chaos Verspreiden   Chaos Verspreiden Icon_minitimewo sep 03, 2008 6:10 pm

Gaia stapte van achter een huis vandaan in haar mensen gedaante.
'Deadream wat doe je hier op aarde?' vroeg ze met een duidelijke stem.
Ze keek Deadrem doordringent aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadream

Deadream


Vrouw Aantal berichten : 4
Registration date : 03-09-08

Character sheet
Cultuur: Wereldwijd
Partner: -
Krachten:: Godin van Droom en van Chaos

Chaos Verspreiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chaos Verspreiden   Chaos Verspreiden Icon_minitimewo sep 03, 2008 8:50 pm

"Ik ben terug Gaia.. Toen mijn broer me op sloot vergat hij iets. Dat iets heeft me uit Tartarus gekregen. Daarom ben ik hier.." Zei Deadream rustig. Ze begon aan een bloempje te plukken, en met elk blaadje dat van het weide bloemetje af werd geplukt, rommelde er iets in de berg, een eind verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chaos Verspreiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chaos Verspreiden   Chaos Verspreiden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chaos Verspreiden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realms of the Gods :: Rollenspel :: Middenwerelden, de Mensenlijke Wereld :: Steden-
Ga naar: