Onderwerp: Re: Creativiteit? do sep 04, 2008 5:02 pm
Ik heb dat van draken al veranderd in een vleermuis. En ik ben géén god van de dood of vuur of wat dan ook, maar van de rampen, dus niet iedere slechte god
Dark God
Aantal berichten : 34 Leeftijd : 29 Woonplaats : In een huis volgens mij....? Registration date : 30-08-08
Character sheet Cultuur: Niks Partner: Wat moet ik daarmee? Krachten:: Vuur & Bliksem
Onderwerp: Re: Creativiteit? do sep 04, 2008 6:24 pm
Ik was de 2e slechte god en de 1e die zei dat ik bliksem en vuur had. En Dark kan in alle slechte wezens veranderen dus niet alleen draken.
Onderwerp: Re: Creativiteit? do sep 04, 2008 6:52 pm
Ik (Admin..) zag anders bij de meeste 'slechte' goden tot vanmiddag nog onderwereld staan
Zephyr God
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 34 Woonplaats : Dalen Registration date : 29-08-08
Character sheet Cultuur: Grieks Partner: - Krachten:: Lucht en Vogels
Onderwerp: Re: Creativiteit? do sep 04, 2008 8:04 pm
Veel is nu al aangepast, zoals Surt (Max? Ben je deze ook al? OMG) al zei. Dat vind ik wel goed, maar doe dan niet scheinheilig alsof dat nooit anders is geweest (Kijkt F. aan).
Cervus God
Aantal berichten : 22 Registration date : 30-08-08
Character sheet Cultuur: Romeins-Gallisch Partner: - Krachten:: Bossen en bosdieren.
Onderwerp: Re: Creativiteit? do sep 04, 2008 9:12 pm
Wat ik, om eerlijk te zijn, ook vind, is dat er wel bizar veel bos/boom/ietsindierichting goden zijn. Ik wou eerst ook een lucht-iets zijn, maar heb dus toch maar een bos-iets gekozen omdat Zephyr al een lucht-iets was. Dat vind ik dus ook een beetje vaag.
Veel is nu al aangepast, zoals Surt (Max? Ben je deze ook al? OMG) al zei. Dat vind ik wel goed, maar doe dan niet scheinheilig alsof dat nooit anders is geweest (Kijkt F. aan).
Ik zei dat ik het had aangepast, niet gedaan alsof het nooit anders is geweest En trouwens, ik had een fout gemaakt, ik had inderdaad ook vuur staan xD Sorry xD
melandru God
Aantal berichten : 13 Registration date : 30-08-08
Wat ik, om eerlijk te zijn, ook vind, is dat er wel bizar veel bos/boom/ietsindierichting goden zijn. Ik wou eerst ook een lucht-iets zijn, maar heb dus toch maar een bos-iets gekozen omdat Zephyr al een lucht-iets was. Dat vind ik dus ook een beetje vaag.
Ik, wou als 2e bossen enz zijn. zodat er 1 man, en 1 vrouwelijke god is. Anders zou het wel ***** zijn als je niet zelf kan bepalen wat je bent. Maar.. je hebt wel een beetje gelijk.