Aantal berichten : 34 Leeftijd : 29 Woonplaats : In een huis volgens mij....? Registration date : 30-08-08
Character sheet Cultuur: Niks Partner: Wat moet ik daarmee? Krachten:: Vuur & Bliksem
Onderwerp: De tuin van Dark za aug 30, 2008 2:58 pm
Dark kwam zijn 'tuin' inlopen. Het was een platgebrand bos met overal dingen in brand. Alles is bedorven en niet meer goed. Hier en daar staan wat kleine ruïnes. Verderop staat een groot kasteel waar Dark woont. Het kasteel word bewaakt door 4 gevaarlijke dode honden.
Dark God
Aantal berichten : 34 Leeftijd : 29 Woonplaats : In een huis volgens mij....? Registration date : 30-08-08
Character sheet Cultuur: Niks Partner: Wat moet ik daarmee? Krachten:: Vuur & Bliksem
Onderwerp: Re: De tuin van Dark za aug 30, 2008 3:28 pm
Dark kwam zijn gebied inlopen. Hij had een hert meegenomen van de mensenwereld en gaf die aan de honden. Hij ging zijn kasteel in en legde zijn zeis weg. Hij ging in een kamer zitten en keek na de aarde.
Ginger God
Aantal berichten : 24 Registration date : 29-08-08
Character sheet Cultuur: Partner: nee, moet een vrouw uit de duisternis zijn Krachten:: Draken, alle gevaarlijke monsters, Dood, bloed, dromen en nachtmerries.
Onderwerp: Re: De tuin van Dark za aug 30, 2008 4:17 pm
Ginger stond ineens voor zijn neus. 'Hallo, Dark...'
Dark God
Onderwerp: Re: De tuin van Dark za aug 30, 2008 6:09 pm