Realms of the Gods
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Realms of the Gods

Be the God!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gaia's Tuin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gaia
God
Gaia


Vrouw Aantal berichten : 9
Registration date : 01-09-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Aarde

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimema sep 01, 2008 9:57 pm

Gaia liep met slome passen door haar tuin terwijl ze wat bloemen en planten recht zette.
In het midden van de tuin stond een fontein die elke bloem of boom zoveel water gaf die hij nodig had en in de tuin liepen ook veel dieren.
Gaia ging op een bankje zitten en luisterde naar de fluitende vogeltjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:21 am

"Gaia!" Oranos wandelde de tuin in, met zijn hand uitgestoken naar zijn vrouw. (Want Oranos en Gaia zijn vader en de moeder van de Goden XD)

"Waar was je? Ik heb je meermaals geroepen toen ik de oorlogen op aarde zag!" Zei Oranos verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia
God
Gaia


Vrouw Aantal berichten : 9
Registration date : 01-09-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Aarde

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 4:54 pm

'Weet ik niet' bracht Gaia alleen uit ze keek naar haar man en om armde hem dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 4:56 pm

"Euhr.. Interessante gedachte." Oranos legde twee vingers op haar voorhoofd, bij wijze van groet, maar pakte haar toen vast, en gaf haar een kus. "Ik vroeg me al af wanneer je weer eens bij je familie zou komen!" Zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia
God
Gaia


Vrouw Aantal berichten : 9
Registration date : 01-09-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Aarde

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 7:39 pm

'Ja inderdaad' grinnekte en ze gaf hem ook een kus
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 8:33 pm

"Heb je gezien wat er op jouw domein gebeurde, Lieve..?" Oranos' uitdrukking werd opeens ernstiger, en zijn stralende glimlach verdween voor een ernstige grimas. Hij veegde een stukje van de wolken weg, en liet de zon doorstralen op een slagveld, verlaten en de lijken beplunderd.. "De mensen... Onze zoon had ze één ding nooit mogen geven.. De kracht om tot agressie over te stappen..." (Prometheus is in de mythen de Titaan die de mensen heeft geschapen, hij is de zoon van Oranos en Gaia, net als de andere Titanen Wink )

"Het is een Chaos geworden daar beneden.." Zei Oranos bedroefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:00 pm

Zephyr kwam als klein IJsvogeltje door Gaia's (en Oranos??) tuin. hij zag zijn broer en landde op zijn schouder.
'Gegroet Broer' zei hij met een piepstemmetje. Zephyr's stem veranderde namelijk ook als hij een vogel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:07 pm

"Zephyr..!" Oranos grijnsde, en haalde eht ijsvogeltje van zijn schouder, waarna hij hem op zijn vinger zette. "Hoe staat het met je werk op aarde, ik neem aan dat je het druk hebt." Zei Oranos loviaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia
God
Gaia


Vrouw Aantal berichten : 9
Registration date : 01-09-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Aarde

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:10 pm

'Ik weet het' sprak Gaia met een bedroefte stem terwijl ze met pijn in haar hart naar beneden keek 'Gegroet Zephyr' zei ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:18 pm

'Ooh, sorry...Ook goedendag voor jou natuurlijk Gaia.' Zephyr wende zich weer tot Oranos. 'Nou nee...ik heb nog geen conflicten gezien tussen Goden of Mensen.' piepte Zephyr er zowat uit. 'Ugh...afschuwlijk die stem!' lachte Zephyr en hij fladderde van Oranos' schouder. De kleine ijsvogel veranderde in een jongen, met vleugels.

'Zo, dat is beter.' zei Zephyr goedkeurend. 'En hoe is het met jou? En met jou Gaia?' vroeg Zephyr toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:20 pm

"Met mij gaat het goed.. Met de mensen iets minder vrees ik.. Ze vernietigen alleen maar.. Dit is niet wat mijn zoon met ze heeft bedoeld vrees ik.." Zei hij droevig, en hij plukte een appel uit de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:25 pm

'Maar er zijn ook wel goede mensen tussen, toch? Hoewel ik moet toegeven dat het slechter gaat en echt goede mensen vinden steeds moeilijker wordt.' Zephyr keek even triest, maar probeerde meteen weer te glimlachen. 'Ach, en anders moeten wij maar echt zwaarder optreden en laat Vader Apocalypse maar los...' zei Zephyr lachend. 'Dan kunnen we alles weer opnieuw doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:29 pm

"Maar wie stopt Vader Apocalyps dan weer..?" Oranos glimlachte slim, en keek naar beneden. Hij zag dat een golf over een vloot oorlogsschepen sloeg, en de vloot grotendeels gebroken terugstuurde naar hun thuishaven. "Auquotlò heeft geen moeite met het vermijden van oorlogen, gelukkig." Zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:38 pm

'Inderdaad...Ik ben ook nog steeds van mening dat hij de taak beter op zich kan nemen dan ik...' zei Zephyr terwijl hij naar de drenkelingen keek. 'Hij is wijzer, sterker en ouder...ik heb nogal gauw de neiging om toch lol te maken, snap je.' Zephyr speelde ondertussen wat met een wolk. 'Ik weet dat Vader mij die opdracht heeft gegeven....maar toch. Ik voel me er toch ongemakkelijk bij.' benadrukte Zephyr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedi sep 02, 2008 9:44 pm

Oranos keek naar Zepyr, en glimlachtte, waarin zijn kraaienpootjes en zijn wijze ogen meteen lieten doorschijnen dat hij véle malen ouder was dan hij eruit zag. "Vader maakt niet snel fouten. Hij heeft vertrouwen in jou, dat jij je taak kan vervullen. Ik vertrouw jou ook." Zei Oranos glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimewo sep 03, 2008 7:17 pm

'Ik weet het...' zei Zephyr, terwijl hij probeerde te glimlachen. 'Achjah...hebben jullie misschien iets te drinken voor mij...ik wil niet onbeleefd zijn, maar ik heb echt heel erg dorst.' lachte Zephyr een beetje, om ook op een ander onderwerp te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitimedo sep 04, 2008 8:14 pm

Zephyr kreeg ineens een soort van rilling door zich heen. 'Vader...'mompelde hij. 'Euhm...laat het drinken maar...ik moet er vandoor, Toch bedankt!' zei Zephyr. Hij veranderde al vliegend in de Zilver-witte slechtvalk en schoot door de wolken naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gaia's Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaia's Tuin   Gaia's Tuin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gaia's Tuin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Farsans 'tuin'
» De tuin van Dark
» Cervus' tuin.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realms of the Gods :: Rollenspel :: Godenwereld :: Godentuinen-
Ga naar: