Realms of the Gods
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Realms of the Gods

Be the God!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De oorlog bekijken

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sibirïã
God
Sibirïã


Vrouw Aantal berichten : 13
Woonplaats : In je dromen ^^
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Naturá

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:01 pm

Sibirïã keek naar de aarde,En zag hoe de bossen werden vernield,Hoe er schoten door de bomen joegen,En hoe mensen elkaar vermoorden.
Sibirïã walgde,En dacht aan hoe ondankbaar de mensen eigenlijk waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magical-world.actieforum.com
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:09 pm

Opeens was er een lichte bries te voelen, en Oranos stond achter Sibiriã. "De aarde is verderfelijk geworden, sinds de mensen wapens hebben leren te gebruiken. Oranos zuchtte, en keek naar de aarde onder hen. Hij liet zich naast Sibiriã zakken. "Gelukkig hebben ze het geheim van Loki nog niet ontdekt.." Zei Oranos, alsof er een sprankje hoop gloorde aan de horizon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibirïã
God
Sibirïã


Vrouw Aantal berichten : 13
Woonplaats : In je dromen ^^
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Naturá

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:16 pm

''Mensen zijn rare wezens,Alhoewel ik niet het werk van De ene verwalg,-'' Zei ze en slikte.
''Waarom zijn die schepsels zó ondankbaar,En vernielen ze het werk van de ene?'' Vroeg ze kwaad,En keek naar de bossen die in de fik stonden.
''En ondankbaar tegenover mij...Ze hebben gebeden voor me,En nu steken ze het werk in de brand'' Zei ze en balde haar handen tot vuisten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magical-world.actieforum.com
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:24 pm

"De mensen zijn geen schepping van de Ene weet je.." Zei Oranos afwezig, terwijl hij naar de vechtende mensen keek, en hij besloot dat er ingegrepen moest wordne in een kleine bergstreek. Hij liet een machtige rukwind een barriere van ijs maken tussen de twee kampen, en hij leit zijn handen weer zakken.

"De Ene gaf ons, de Eerste Goden, de opdracht om ons voort te planten. Mijn zoon, Prometheus, maakte toen de mensen die deze streek bewoonden. Zij waren een van de eersten in de wereld." Hij schoof een stuk wolken op zij, en wees op een gedeelte van Griekenland en Macedonië.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibirïã
God
Sibirïã


Vrouw Aantal berichten : 13
Woonplaats : In je dromen ^^
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Naturá

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:27 pm

Sibirïã knikte.
''Ze vernielen wat ik gemaakt heb...'' Zei ze kwaad,En had de neiging,Valse wolven erop af te sturen,En valse kraaien,Die ze de ogen uitpikten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magical-world.actieforum.com
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:31 pm

"Maar wees blij. Ze hebben het Buskruit nog niet ontdekt." Zei Oranos. Hij pakte een zwartleren zakje van zijn riem, en nam er eens snufje zwart gekleur poeder uit. Hij gooide het naar beneden, waar de korrels als meteoren neerkwamen, en ontvlamden waar ze neerkwamen, zodat er een andere barriere werd gecreëerd..

"Dit zou, in de verkeerde handen, een grotere vernietiging veroorzaken dan wij ooít hebben gezien." Hij borg het zakje weer veilig op, en keek naar beneden. "De mensen zullen ooit inzien dat ze fout zitten. Er zijn wijzen daar beneden... Hij knipte in zijn vingers, en opeens zoomde het beeld enorm ver in, op een man die op een rots zat, met voor zich een hoop aarde, een klein vuur, een kom water, en een pot met niets erin behalve lucht.

"Dat is Thales van Milete. Hij denkt na over wat dit allemaal geschapen zou kunnen hebben." Hij wees dingen aan, en maakte daarna eengebaar dat 'de aarde' betekende. "Hij is de eerste in deze wereld die zó intensief heeft nagedacht over simpele dingen als de elementen.." Zei ORanos glimalchend. "De wijsheid van dit soort mensen zal het volk daar beneden wel redden, denk ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibirïã
God
Sibirïã


Vrouw Aantal berichten : 13
Woonplaats : In je dromen ^^
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Naturá

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:38 pm

Sibirïã Knikte zachtjes,En keek naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magical-world.actieforum.com
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:44 pm

Zephyr landde als een valk op de schouder van Oranos. 'Gegroet meneer O. Ik wou even vertellen dat de oorlog een beetje uit de hand liep. Dark en Ginger gingen zich ermee bemoeien.' Zephyr fladderde van Oranos' schouder en veranderde in zijn echte vorm. Hij keek wat teleurgesteld. 'Helaas, ik denk dat ik mijn opdracht van De Ene niet kan volstaan...Ik denk dat mijn krachten te beperkt zijn om de duistere dingen uit de donkere krochten van de onderwereld te kunnen tegenhouden.' Zephyr ging zitten op een steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 9:09 pm

"Heb vertrouwen Zephyr. Jouw kracht schuilt in je hoofd, niet in je spieren." Zei Oranos glimlachend. "De Ene maakt neit snel fouten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 9:13 pm

'Dank je, daar had ik nog niet aan gedacht.' Zephyr keek naar beneden. hij zag dat de stad in water verdwenen was. 'Zo de zien heeft Aquotlò de stad laten zinken en is de oorlog afgelopen.' zei Zephyr met een kleine glimlach. 'Hij zou de taak beter op zich kunnen nemen dan ik.' en hij zuchte weer eventjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
Oranos
God
Oranos


Man Aantal berichten : 14
Registration date : 30-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: De Hemel

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 9:15 pm

"Geen dank Zephyr." Oranos boog voorover. Hij had niet erg opg de stad Atlantis gelet, en schrok toen hij de waterige rkater zag, die verdween onder de immense golven...

"Dat is de reden waarom Aquotlò jouw taak niet op zich zou kunnen nemen..." Zei Oranos geschokt, maar tevreden dat Aquotlò de mensen hun leven had teruggeschonken, en hen de Wijze Gave had gegeven. "Hij is te impulsief.. Hij denkt te veel na over de perfecte Balans. Dat is te veel gevraagd voor één geest, zelfs al is diegene een god.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyr
God
Zephyr


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dalen
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: Grieks
Partner: -
Krachten:: Lucht en Vogels

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 9:29 pm

'Ahah...zo.' Zephyr knikte erbij. 'Nou, ik ga maar weer. Ik zal alles goed in de gaten houden, voor het weer mis gaat.' Zephyr knipoogte en sloeg zijn vleugels uit. 'Tot weerziens!'
Hij vloog weer richting de mensenwereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Ene
Admin
De Ene


Man Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bussum
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: De Vader van alle Culturen
Partner: -
Krachten:: De Oerstof

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 9:31 pm

"Tot weerziens, Broeder Westewind!" Riep Oranos hem glimlachend na. Hij was trots op zijn broer... (Je bent geschapen door de Ene zélf, dus je bent automatisch een broer van Oranos Smile Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://realmsofthegods.actieforum.com
Sibirïã
God
Sibirïã


Vrouw Aantal berichten : 13
Woonplaats : In je dromen ^^
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Naturá

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimezo aug 31, 2008 9:33 pm

(Ghaha...Verkeerde acc Wink )

Sibirïã keek oranos na,En zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magical-world.actieforum.com
Divintate
God
Divintate


Vrouw Aantal berichten : 3
Registration date : 31-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Schepper van roofdieren en prooidieren. Houdt het evenwicht tussen de dieren in balans. Kan in dieren veranderen.

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimema sep 01, 2008 4:53 pm

Krijsend streek er een havik neer naast Oranos en Sibrïã. Ze hipte een beetje rond een gat en stak toen haar kop erdoorheen, om goed te kunnen kijken.
De havik zuchtte, en begon te vervormen in een vrouw.
,,Het moesten slimme kreaturen worden. Helaas zijn ze té slim.." Zei de vrouw hoofdschuddend. Ze legde beide haar handen op haar witte gewaad, en bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibirïã
God
Sibirïã


Vrouw Aantal berichten : 13
Woonplaats : In je dromen ^^
Registration date : 29-08-08

Character sheet
Cultuur: -
Partner: -
Krachten:: Naturá

De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitimema sep 01, 2008 5:47 pm

Sibirïã knikte,En keek met een felle blik naar benee,Waar de mensen nog steeds tegen elkaar vochtten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magical-world.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De oorlog bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oorlog bekijken   De oorlog bekijken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De oorlog bekijken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oorlog...
» De oorlog

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realms of the Gods :: Rollenspel :: Godenwereld :: Kijkgaten-
Ga naar: